EN

ترنسمیتر لودسل آنالوگ سری PA-10

ترنسمیتر لودسل آنالوگ سری PA-10

  • طراحی فشرده 
  • قابل نصب تا چهار لودسل 
  • نصب و راه اندازی سریع و آسان 
  • قیمت پایین و مقرون به صرفه 
  • قابل نصب بر روی لودسل های mV 
  • سیگنال استاندارد خروجی : 10-0 ولت 
  • ساخت ترکیه
ترنسمیتر لودسل  Puls مدل PA-10
ترنسمیتر لودسل  Puls مدل PA-10
  • معرفی محصول و کاربرد آن در صنعت :
 1- ترنسمیتر لودسل چیست ؟

ترنسمیتر لودسل آنالوگ در صنعت کاربرد فراوانی دارد. ترانسمیتر از ترکیب دو واژه TRANSFER+METER گرفته شده است. یعنی وسیله ای که بتواند یک کمیت فیزیکی را اندازه گیری کرده وآن را به مکانی دورتر مثل اتاق کنترل انتقال دهد. ترنسمیتر می تواند نیوماتیکی و یا الکترونیکی باشد. در هر دو مورد،سیگنال ارسالی استاندارد بوده و برای تجهیزاتی که در LOOP کنترل قرار دارند قابل فهم می باشد.در نوع الکترونیکی جریان 20-4 میلی آمپر و یا سیگنال 10-0 ولت و در نوع نیوماتیکی فشار هوای 15-3 bar از سوی TRANSMITTER به کنترلرهای الکترونیکی و نیوماتیکی ارسال می شود. به بیان دیگر ترانسمیتر صنعتی ابزاری است که برای اندازه گیری کمیت ها و پارامترهای مختلف نظیر دما، فشار، رطوبت، سطح مایعات، فلو، گازهای های محیطی و مواردی از این دست استفاده می گردند.

ترانسمیتر مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان الکتریکی استاندارد روی یک زوج سیم ارسال می نماید. ترانسمیتر ایزوله (TRANSMITTER) جهت تبدیل انواع سیگنال های آنالوگ با دقت و کیفیت عالی به کار می رود. ورودی و خروجی کاملا ایزوله در برابر نویز و نوسانات برق، فیلترینگ و تقویت سیگنال از نکات مهم در ترانسمیتر می باشد. خروجی بدست آمده از ترانسمیترها قابل استفاده در نمایشگرها، سیستم های پی ال سی (PLC) و تمام تجهیزات کنترلی می باشد. و امروزه ترانسمیتر مصرف زیادی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی،چاپ و بسته بندی، فولاد، سیمان، ریخته گری. و بطور کلی هر سیستمی که نیاز به اتوماسیون صنعتی دارد، پیدا نموده است.

 2- کاربرد ترنسمیترها در صنعت ؟

 ترنسمیتر لودسل آنالوگ و سنسورها اجزای یک پروسه صنعتی هستند. که کاربردهای فراوانی در پروسه های متنوع دارند. امروزه مصرف زیادی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، چاپ و بسته بندی، فولاد، سیمان، ریخته گری… و بطور کلی هر سیستمی که نیاز به اتوماسیون صنعتی دارد، پیدا نموده است. کاربرد عمده این قطعات در ارزیابی عملکرد سیستم و ارائه یک فیدبک با مقدار و وضعیت مناسب است که بدین ترتیب کنترلر سیستم متوجه وضعیت کارکرد آن و چگونگی حالت خروجی خواهد شد .

 3- معرفی ترنسمیتر لودسل PA-10 از برند معروف Puls ترکیه :

 ترنسمیتر لودسل PA-10 یک آمپلی فایر آنالوگ فوق العاده برای انواع لودسل میباشد. این محصول با ظاهری جمع و جور با کاربردی آسان و سریع میباشد. این ترانسمیتر لودسل درطیف وسیعی از صنایع مختلف میتواند کاربرد داشته باشد. بویژه در ماشین آلات چاپ روتوگراور و فلکسوگراور _ لمینت _ برش و کوتینگ که از آن برای شناسایی و کنترل کشش فیلم استفاده میگردد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش کاوان تماس حاصل نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *