EN

آنتی استاتیک دمنده

آنتی استاتیک دمنده

سیستم آنتی استاتیک دمنده پولس :
  • عدم ایجاد نویز و تداخل در دیگر تجهیزات الکترونیکی
  • خروجی حفاظت شده در برابر اتصال کوتاه 
  • آنتی استاتیک پورتابل با قدرت دمنده گی 5800lit/min
  • نصب آسان و عملکرد عالی
  • ایجاد منطقه بزرگ یونیزاسیون  
  • فن دمنده مجهز به کنترل دور موتور
  • قابل ارائه بصورت تک و دو موتوره
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن 
  • ساخت ترکیه. 
آنتی استاتیک دمنده
آنتی استاتیک دمنده (تک موتوره)
  • آنتی استاتیک بروش یونیزه کردن هوا (Static Eliminatirs) :

آنتی استاتیک دمنده در سیستم های یونیزاسیون الکتریکی هوا استفاده میشود. استفاده از تجهیزات یونیزه کننده هوا رایج ترین و به صرفه ترین روش کنترل بار الکتریکی ساکن روی فیلم ها میباشد. یونیزه کننده ها مقدار زیادی از ملکول های گاز با بارهای مثبت و منفی را منتشر می کنند که یون های هوا نامیده می شوند. یونهای مناسب تولید شده توسط فیلم با بار مخالف جذب می شوند. و در نتیجه بار روی فیلم متعادل و خنثی می شود. رایج ترین یونیزه کننده های استفاده شده برای پروسه های تولید فیلم و ظروف پلاستیکی آنتی استاتیک بار و یا پروب های آنتی استاتیک و دمنده های هوای یونیزه شده هستند. این نازل های آنتی استاتیک بکمک ترانس آنتی استاتیک (ترانس HV) عمل یونیزاسیون هوا را انجام میدهند. ترانس آنتی استاتیک وظیفه اش تامین ولتاژ بالای 7500 و در برخی سیستم ها 5500 ولت برای نازل های آنتی استاتیک میباشد.

موارد مختلف کاربرد آنتی استاتیک دمنده : انواع ماشین آلات چاپ / کوتینگ / لمینت / برش / شیت کن / رول بازکن / رول جمع کن / اتاقهای تمیز / مونتاژ بردهای الکترونیکی / دستگاهای تزریق / وکیوم و ترمو فرمینگ / IML / دستگاهای پرکن / سیستم های رنگ آمیزی میباشد.

  • بار الکتریکی چه مشکلاتی در پروسه تولید بوجود میاورد:

بار الکتریکی یا الکتریسیته ساکن در طی مراحل تولید. مانند: باز و جمع شدن رول، برش، پروسه چاپ، لمینه شدن و یا ورقه شدن روی سطح فیلم ها ایجاد میشود. در فرآیندهای تولید صنعتی، بارالکتریکی اغلب میتواند باعث مختل شدن پروسه تولید گردد. در اثر این پدیده اپراتورهای تولید در اثر تماس با فیلم با شوک الکتریکی مواجه می شوند. اگر این تماس ها در محیطهای انفجاری رخ دهد، جرقه های الکتریکی میتواند. خطر انفجار و آتش سوزی در پی داشته باشد. 

و یا اینکه این بارهای الکتریکی اغلب باعث جذب ذرات معلق به فیلم شده و باعث کیفیت پایین چاپ و لمینه می شوند. در نتیجه نارضایتی مشتری را بدنبال خواهند داشت. بار استاتیک زیاد همچنین باعث ایجاد نویز و در برخی موارد منجر به قطع فرآیند کنترل الکترونیکی پروسه تولید میگردد. کاهش سرعت دستگاه و پایین آوردن راندمان خروجی تولید در پروسه های تولید پلاستیک، تولید کاغذ و فرآیندهای مرتبط با آن از دیگر مشکلاتی است که الکتریسیته ساکن ایجاد میکند.

میدان الکتریکی یک فیلم باردارشده یکی از منابع اصلی آلودگی سطوح به ذرات معلق در هوا به حساب می آید. بسته به بزرگی بار الکتروستاتیک، میدان ممکن است از سطح فیلم تا چند اینچ و یا حتی چند متر گسترش داشته باشد. در صنایع غذایی و بهداشتی جذب ذرات معلق باعث بروز آلودگی در مواد غذایی و بهداشتی شده و مخاطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت. 

  • معرفی شرکت سازنده تجهیزات یونیزاسیون (آنتی استاتیک) :

شرکت پولس الکترونیک ترکیه PulsElectronic به عنوان یکی از برجسته ترین تولید کنندگان تجهیزات یونیزاسیون در جهان شناخته شده میباشد. عمل یونیزاسیون با ایجاد ولتاژ بالا توسط این تجهیزات انجام میشود. مولکولهای هوا در اثر عمل یونیزاسیون به یونهای مثبت و منفی تقسیم می شوند. بار الکتریکی شارژشده در مواد، یون هایی از قطب های مخالف خود را از هوا به خود جذب می کنند. بنابر این عمل خنثی سازی صورت می پذیرد. شرکت PULS ترکیه تجهیزات گسترده ای را بسته به نوع فرآیندهای تولید و کاربردهای خاص و حرفه ای ارائه میدهد. انواع پاور آنتی استاتیک در ولتاژهای مختلف در محصولات پولس ترکیه موجود میباشد. شرکت PULS ترکیه تجهیزات گسترده ای را بسته به نوع فرآیندهای تولید و کاربردهای خاص و حرفه ای ارائه میدهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش کاوان تماس حاصل فرمایید.

 
آنتی استاتیک دمنده
آنتی استاتیک دمنده (دو موتوره)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *