EN

روتاری جوینت سری 1000A

روتاری جوینت سری 1000A

روتاری جوینت سری 1000A در صنایع مختلف کاربرد دارد.
سیال: آب ، مصارف عمومی
ماکزیمم سرعت: 100 rpm
ماکزیمم دما: 100 °C
ماکزیمم فشار : 10 bar
نوع اتصال: BSP-NPT
سایز اتصال : “11/2 – “1/2
تیپ : Dualflow , Monoflow
روتاری جوینت سری 1000A
روتاری جوینت سری 1000A (صنایع فولاد)
  • معرفی روتاری جوینت 1000A و کاربرد آن در صنعت:

روتاری جوینت سری 1000A به روتاری جوینت صنایع فولاد معروف است. از این روتاری جوینت در صنایع فولاد و ذوب جهت خنک کاری با سیال آب استفاده فراوانی میشود. روتاری جوینت یک والو انتقال دهنده سیال (مایعات وگاز) به شکل (سرد و یا گرم ) از یک محیط ثابت به یک محیط گردان می باشد.در قسمتهایی از دستگاه که در حال چرخش میباشد انتقال سیال توسط روتاری جوینت انجام میگردد.

روتاری جوینت سری 1000A که به روتاری جوینت صنایع فولاد معروف است. را می توانیم تا دمای 100 درجه و فشار 10bar و دور 750 rpm استفاده نماییم.

اتوماسیون کاوان نماینده رسمی روتوتک در ایران میباشد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی تامین قوی باعث شده است. که روتاری جوینت های روتوتک مورد تایید استفاده کنندگان قرار بگیرد. امکان تعمیر مجدد روتاری جوینت نیاز به کیت های تعمیری دارد. کاوان کیت های تعمیری تمامی روتاری جوینت های ارائه شده را همیشه در انبار خود موجود دارد. 

  • توصیه مهم برای روغنکاری و نگهداری روتاری جوینت ها:

تمامی روتاری جوینت های روتوتک_Rototech در پروسه تولید پس از تست های QC روغن کاری و در محیطی تمیز بسته بندی میشوند. با این حال روتاری جوینت ها بنا به دستورالعمل صحیح نصب و استفاده که در داخل جعبه گذاشته شده است. با توجه به شرایط کاری دستگاه و دوره های نگهداری بایستی روغنکاری گردند. استفاده از روغن با کیفیت و تزریق صحیح آن داخل محل تعبیه شده با تجهیزات فشار پایین از اهمیت به سزایی برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *