EN

روتاری جوینت سری 5000

روتاری جوینت سری 5000

روتاری جوینت سری 5000 در صنایع مختلف کاربرد دارد.
سیال: روغن هیدرولیک
ماکزیمم سرعت: 100 rpm
ماکزیمم دما: 90 °C
ماکزیمم فشار : 200 bar
نوع اتصال: BSPP 
سایز اتصال : “1/8 – “11/2
روتاری جوینت سری 5000
روتاری جوینت سری 5000
روتاری جوینت سری 5000 در صنایع مختلف کاربرد دارد.
  • روتاری جوینت سری 5000 جهت کاربرد روغن هیدرولیک میباشد. از این روتاری جوینت در صنایع مختلف بویژه ماشین افزار برای سیال روغن هیدرولیک استفاده میشود. روتاری جوینت یک والو انتقال دهنده سیال (مایعات وگاز) به شکل (سرد و یا گرم ) از یک محیط ثابت به یک محیط گردان می باشد.در قسمتهایی از دستگاه که در حال چرخش میباشد انتقال سیال توسط روتاری جوینت انجام میگردد.

    اتوماسیون کاوان نماینده رسمی روتوتک در ایران میباشد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی تامین قوی باعث شده است. که روتاری جوینت های روتوتک مورد تایید استفاده کنندگان قرار بگیرد. امکان تعمیر مجدد روتاری جوینت نیاز به کیت های تعمیری دارد. کاوان کیت های تعمیری تمامی روتاری جوینت های ارائه شده را همیشه در انبار خود موجود دارد.

    • سیل های آب بندی در روتاری جوینت:

    سیل های مکانیکی جز مهم و اصلی  روتاری جوینت ها به حساب می آیند. از آنجایی که سیل های استفاده شده در روتاری ها اجزای اصلی آنرا تشکیل میدهند. بایستی در ساخت و تولید آن و انتخاب نوع متریال دقت کافی بعمل آید. چرا که بی دقتی در انتخاب متریال مناسب و مرغوب و عدم دقت کافی. در پروسه ساخت آن میتواند عواقب ناخوشایندی در پی داشته باشد.

    • توصیه مهم برای روغنکاری و نگهداری روتاری جوینت ها:

    تمامی روتاری جوینت های روتوتک_Rototech در پروسه تولید پس از تست های QC روغن کاری و در محیطی تمیز بسته بندی میشوند. با این حال روتاری جوینت ها بنا به دستورالعمل صحیح نصب و استفاده که در داخل جعبه گذاشته شده است. با توجه به شرایط کاری دستگاه و دوره های نگهداری بایستی روغنکاری گردند. استفاده از روغن با کیفیت و تزریق صحیح آن داخل محل تعبیه شده با تجهیزات فشار پایین از اهمیت به سزایی برخوردار است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *