EN

لودسل Re سری CF

لودسل Re سری CF

مشخصات لودسل Re سری CF به شرح زیر میباشد: 
  • نصب آسان 
  • بدنه فولادی 
  • خروجی mV , mA
  • دامنه بار: 200-5 KG
  • محافظت در برابر اضافه بار  
  • مونتاژ فلنجی مخصوص غلطک های هرزگرد 
  • کابل مخصوص شیلددار و کانکتور مخصوص
  • تیپ HT آن مخصوص محیط هایی که دمای بالایی دارند
  • ساخت ایتالیا

 

لودسل
لودسل غلطکی Re سری CF
  • معرفی محصول و کاربرد آن در صنعت :

لودسل Re سری CF در صنعت تولید و چاپ سلفون، کاغذ، آلومینیوم، تیشو و صنایعی از این دست کاربرد دارد. 

قبل از معرفی محصول به توضیح مختصر در خصوص لودسل می پردازیم .

لودسل (Load Cell) چیست؟

لودسل یك نوع حسگر (سنسور) الكترونیكی برای اندازه‌گیری وزن و نیرو است. که با اعمال نيرو بر روي آن يک سيگنال الکتريکي ضعيف در حد ميلي ولت روي سيم هاي خروجي آن ظاهر ميشود. در واقع لودسل یک مبدل یا ترانسدیوسر می باشد. که نیرو و فشار را به سیگنال های الکتریکی استاندارد تبدیل می کند. و در انواع كششی، خمشی، فشاری و پیچشی ساخته شده است.

ساختار لودسل چگونه است ؟

لودسل شامل یك هسته فلزی (از آلیاژ خاص) و تعدادی strain gauge مجموعه ای از مقاومت های الکتریکی می‌باشد. كه در اثر اعمال نیرو مانند تمام مواد تغییر شكل می‌یابد. اما پس از برداشتن نیرو به حالت اولیه خود برمی‌گردد. میزان برگشت‌پذیری این ماده تعیین كننده كیفیت و دقت و دیرپایی لودسل است.

موارد کاربرد لودسل کجاست؟

لودسل برای اندازه‌‌گیری نیرو در صنایع مختلف و نیز اندازه‌گیری كشش سطح مواد مختلف. در کارخانجاتی اعم از چاپ و تولید فیلم ، لمینت و برش. و همچنین در پروسه تولید كابل‌‌ها و كشش نخ در كارخانجات نساجی و صنایعی از این دست استفاده می‌شود.

معرفی محصول لودسل با کاربرد تخصصی صنایع چاپ و تبدیلی:

شرکت Re ایتالیا بیش از 40 سال است که طیف گسترده ای از لودسل ها را به صنایع تبدیلی ارائه میکند.

این شرکت با تجربه بدست آمده در طی این سالها و هزاران برنامه کاربردی و تحقیقات مداوم. در مورد مواد بکار رفته در ساخت لودسل ها و همچنین مطالعات انجام شده در مورد عملکرد آنها. توانسته همواره دانش خود را بالا برده و بطور مداوم محصولات خود را بهبود بخشد.

تشخیص دقیق کشش Tensionمواد بواسطه ابزاری که آن را با عنوان لودسل Load Cell میشناسیم. اولین قدم برای دستیابی به کنترل کامل تنشن در سطح مواد میباشد.

پس از تشخیص میزان کشش سطح توسط لودسل و انتقال آن به کنترلری بنام کنترلر تنشن Tension Controllers خواهیم توانست. میزان کشش سطح فیلم که می تواند. موادی مثل : پلی اتیلن _ کاغذ _ آلومینیوم _ Bopp _ Cpp _ PET _ PVC باشد. را به شکل دلخواه خود کنترل نماییم. 

لودسل تیپ CF به لودسل غلطکی نیز معروف است. چرا که این لودسل بر روی غلطک دستگاه سوار شده و میزان کشش فیلمی که از روی غلطک در حال حرکت میباشد. را تشخیص داده و در اختیار ما برای کنترل بهتر پروسه تولید قرار میدهد. درصنعت چاپ و تولید نایلون و کارتن از لودسل های غلطکی جهت اندازه گیری و کنترل کشش سطح فیلم و کاغذ و نایلون جهت بالا بردن کیفیت تولید استفاده میگردد.  

و اینک طیف گسترده ای از لودسل های ارائه شده از طرف اتوماسیون کاوان با تکنولوژی Strain Gauge (سنجش فشار) دقت و قابلیت اطمینان بالا را برای انواع کاربردها تضمین مینماید. انواع لودسل های فلنج دار_شفت دار_بدون شفت در رنج های 3000-25 kg قابل ارائه میباشند. تمامی لودسل های ارائه شده از طرف اتوماسیون کاوان دارای گارانتی معتبر و گواهی دار از بهترین برندهای معتبر دنیا میباشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش کاوان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *