EN

تمیز کننده آنیلوکس و سیلندر کروم APS

تمیز کننده آنیلوکس و سیلندر کروم APS

تمیز کننده نوردهای آنیلوکس و سیلندر کروم APS فرانسه 
  • نورد آنیلوکس شما چقدر کثیف یا دچار پرکردگی و اتصال سلول ها شده است؟
  • آیا سیلندر های چاپ روتوگراور شما به طرز مناسب تمیزکاری میگردند؟
  • آیا سیلندرهای کروم کوتینگ شما راندمان انتقال سابق خود را از حفظ است؟
مواد شستشو آنیلوکس و سیلندر کروم APS
  • در خصوص تمیز کننده های آنیلوکس و سیلندر بیشتر بدانید:

مواد تمیز کننده یا شوینده نورد آنیلوکس یا سیلندر گراور در صنعت چاپ مورد استفاده قرار میگیرد. کاهش تدریجی حجم انتقال سلولهای نورد آنیلوکس و سیلندرهای گراور یکی از مشکلات مهم دست اندرکاران صنعت چاپ بحساب میاید.

نورد های آنیلوکس در چاپ فلکسو و سیلندرهای گراور در ماشین چاپ های روتوگراور و کوتینگ و لمینت بطور مرتب با مرکب ، ورنی ، رزین ها ، آب های سخت و انواع مواد شیمیائی در تماس هستند. و بهمین دلیل انواع رسوبات در سلول ها جمع میشود و نهایتا منجر به کاهش حجم انتقال مرکب و ورنی و چسب لمینت شده و افت کیفیت چاپ و فرآیند کوتینگ یا لمینت را در پی خواهد داشت.

تمیز کننده های عمیق آنیلوکس و سیلندر کروم ارائه شده از طرف کاوان بهترین راه حل برای تمیزکاری نوردهای آنیلوکس و سیلندرهای گراور جهت رسیدن به حداکثر کیفیت چاپ و کوتینگ بدون آسیب رساندن به سطح آنیلوکس یا کروم سیلندر گراور میباشند. در چاپ فلکسو، راندمان انتقال مرکب، پوشش دهی، چگالی، تطابق رنگ و کیفیت کلی به نوردهای آنیلوکس بستگی دارد. که مرتب به طرز مناسب نگهداری و تمیزکاری شده اند. لذا شست و شو و تمیز کاری مناسب، باعث طول عمر آنیلوکس ها و حفظ ولوم اولیه آنها خواهد شد.

در چاپ روتوگراور نیز پوشش دهی و تطابق رنگ و جلوگیری از پرشدگی حفره های سیلندر جهت دستیابی به تطابق رنگ و کیفیت چاپ بالا  به تمیزکاری مناسب سیلندرهای کروم بستگی دارد. در سیستم های کوتینگ با سیلندر کروم، در صورت عدم تمیزکاری مناسب، راندمان و کیفیت لازم کوتینگ را از دست خواهید داد.

  • محلول ها و ژل های شستشوی APS فرانسه:

محلول ها و ژلهای شستشوی APS با منشاء فرانسه کاملا” سازگار با محیط زیست بوده و برای شستشوی عمیق سیلندرهای آنیلوکس ، روتوگراور و لمینت موجود میباشد. همچنین تیپ های دیگری از محلول ها جهت استفاده در دستگاهای مخصوص شستشوی آنیلوکس قابل ارائه میباشد.

با محلول ها و تجهیزات تخصصی ارائه شده از طرف اتوماسیون کاوان، کیفیت تولیدات خود را افزایش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *