EN

استاکر رول بر تمام برقی-besco

استاکر رول بر تمام برقی-besco

رول بر تمام برقی-besco
رول بر تمام برقی-besco
  • استاکر رول بر تمام برقی besco را بیشتر بشناسیم!

استاکر رول besco یک استاکر تمام برقی به حساب می آید. که میتوانید بارهای استوانه ای شکل را جابه جا کند و معمولاً به صورت سفارشی ساخته میشود. در این استاکر ضمن اینکه بالا پایین کردن بار بصورت برقی انجام می پذیرد. حرکت آن نیز به جلو و عقب بصورت برقی میباشد. این استاکر قادر است بار حداکثر تا1000 کیلوگرم را 110 سانتی متر از زمین بلند کند. و اپراتور یا کارگر بواسطه واحد دسته کنترلی آن (فرمان) استاکر را از نقطه ای به نقطه دیگر جابه جا نماید.

استاکر حمل رول تمام برقی-besco در صنایع مختلف از جمله: تولید نایلون و پلاستیک، چاپ و بسته بندی، تولید کارتن، نساجی و… کاربرد فراوانی دارد.

سهولت در جابجایی و افزایش سرعت عمل تولید در کنار ایمنی کار از ویژگی های این رول بر محسوب میشود. طراحی منحصر بفرد بدنه دستگاه و سیستم هیدرولیک آن هدایت آسان و روان در مسیر حرکت را میسر میسازد. این مدل استاکر در اکثر شرکت های چاپ در ایران مورد استفاده قرار میگیرد. واحد فنی مهندسی کاوان با در اختیار داشتن تمامی قطعات یدکی این سری از استاکرها خدمات و پشتیبانی قوی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

  • تامین قطعات یدکی و شرایط نگهداری از استاکر besco :

سرویس و نگهداری تمامی استاکرها بایستی توسط تکنسین مجرب و براساس اصول سرویس و نگهداری توصیه شده از طرف سازنده دستگاه صورت پذیرد. در صورت نیاز به تعویض قطعات حتما بایستی از قطعات استاندارد و اورجینال استفاده گردد. چرا که استفاده از قطعات غیر ارجینال و نامرغوب هزینه های زیادی را به بار خواهد آورد.

درایو موتور استاکر برقی MC 1822
درایو موتور استاکر برقی MC 1822
HANDLE UNIT استاکر برقی
HANDLE UNIT استاکر برقی
کنتاکتور برقی MAC 15 RI
کنتاکتور برقی MAC 15 RI
قطع کن امرجنسی استاکر برقی
قطع کن امرجنسی استاکر برقی

اتوماسیون کاوان تمامی قطعات یدکی اورجینال استاکر های besco را ارائه میدهد. درایو موتور اصلی MC-1822 یکی از مهم ترین قطعات این استاکر محسوب میشود. کنتاکتور MAC 15RI و قطع کن امرجنسی برق باتری BDS300 و BDS200 و شارژر باطری CB 400HF که یک شارژر میکرو پروسسوری بحساب میاید. از قطعات حساس و پرکاربرد استاکر های besco بحساب می آیند.

برای اطلاع از آخرین قیمت استاکرها با واحد فروش اتوماسیون کاوان تماس بگیرید.

‫2 نظر

  • رزجی گفت:

    سلام
    جناب افشردی قیمتk800چنده

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *