EN

تیغه دکتربلید FLEXO CONCEPTS

تیغه دکتربلید FLEXO CONCEPTS

تیغه دکتربلید پلاستیکی :
  • نوع متریال : پلاستیک و کامپوزیت با چگالی متوسط و بالا
  • انعطاف پذیری و سازگاری بهینه
  • مقاومت عالی در برابر سایش بخصوص در سرعت های کار متوسط
  • مخصوص چاپ با جوهرهای پایه آب
تیغه دکتر بلید Flexo concepts
معرفی تیغه دکتربلید پلاستیکی (کامپوزیتی):

یکی از از نگرانی استفاده از تیغه‌های دکتر بلید فلزی، احتمال آسیب‌رسانی به سیلندر آنیلوکس یا گراور میباشد. در مقایسه با تیغه های پلیمری از وقوع آسیب هایی از قبیل خردشدگی، شکستگی یا ایجاد خط و خش روی سیلندر و آنیلوکس جلوگیری میکند. متریال این نوع تیغه ها افزون بر ماندگاری بالا، نرم بوده و در برابر هر گونه آسیب احتمالی مقاومت دارد.

علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده محصول ، استفاده از تیغه های پلاستیکی یا پلیمری از نظر آسیب های جانی حین نصب و جداکردن تیغه‌ها مطمئن‌تر بنظر میرسند.

تیغه‌های دکتربلید UHMW از برند Flexo Concepts ساختار مولکولی متراکمی را در ترکیب ساخت خود ارائه میکند که برای پروسه‌های ترکیبی از جمله عملیات طولانی، حکاکی‌های درشت و پوشش‌ها یا جوهرهای ساینده مناسب هستند. تیغه‌های دکتربلید نرم و ضخیم UHMW از ایمنی کار بالایی برخوردار است و در برابر سایش لبه بسیار مقاوم است و ماندگاری و طول عمر بالایی ارائه میدهد. علاوه بر آن تیغه دکتر بلید UHMW برای چاپ‌های راه راه و موج دار سخته شده است؛ این محصول در زمینه‌های دیگر چون کوتینگ‌های تخصصی، پاکت نامه و بسته بندی های سفارشی توسط ویژگی‌هایی چون مقاوت در برابر سایش، عمر و ماندگاری بالا و امنیت، امتیاز کسب کرده است.

برند Flexo Concepts در زمینه تولید و توسعه تیغه با لبه‌های Bevel جزء اولین‌ها میباشد.

مزیت تیغه های دکتربلید پلاستیکی Flexo Concepts در مقایسه با دیگر برندها :
  • کیفیت ماندگاری و پایداری کاملا رضایت بخش
  • عدم رساندن آسیب به سیلندر و آنیلوکس
  • وضوح چاپ عالی تحت همه شرایط
  • ساختار کامپوزیت کاملا استاندارد
اتوماسیون کاوان به عنوان ارائه دهنده محصولات شرکت Flexo Concepts آمریکا با ارائه خدمات مطمئن به مشتریان خود محصولات این شرکت را معرفی مینماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *