EN

سیل های بغل چمبر

سیل های بغل چمبر

FLEXO end seals
کاربرد سیل های بغل چمبر یا FLEXO Seal.

این سیل ها در ماشین های چاپ فلکسو با هدف آب بندی محفظه مرکب یا همان چمبر مورد استفاده قرار می گیرند. سیل های چمبری که ما ارائه میدهیم با تلرانس های دقیق و عمر طولانی و متناسب با کاربردهای مختلف (مرکب های پایه حلال، آب، UV) میباشند. سیل ها با هر نقشه و شکلی که بخواهید، با استفاده از فناوری CNC با دقت برش بالا تولید می شوند. انعطاف پذیری فوق العاده در ساخت نمونه ها و نقشه ها با متریال های تخصصی از ویژگی های سیل های ما میباشد.

سیل های بغل چمبر دکتر بلید.

ما نوع جدیدی از سیل های جانبی را طراحی و ارائه میکنیم، که در این بخش منحصر به فرد است. با استفاده از یک جزء تفلونی بر روی سطح سیل که آن را بادوام‌تر کرده و وضوح کامل را روی سطح تماس آنیلوکس تضمین می‌کند. فشار روی آنیلوکس کاهش یافته و عملکرد بسیار بهتری نسبت به سیل های قبلی محقق میگردد. صرفه‌جویی در مصرف مرکب و تمیز نگه داشتن خود دستگاه بکمک این سیل ها تضمین می‌شود.

سیل های ما برای آن دسته از مشتریانی است که به دنبال یک محصول برتر از نظر کیفیت و چیزی فراتر از آن هستند، تا بتواند منافع اقتصادی بلندمدت خود را تضمین کنند. به همین دلیل است که تحقیقات مستمر در بهبود کیفیت محصولات ارائه شده از طرف ما، همیشه پاسخگوی نیازهای فردی مشتریان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

سیل های بغل چمبر در نقشه و اندازه های مختلف.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *