EN

شفت فرکشن ساچمه ای

شفت فرکشن ساچمه ای

شفت فرکشن ساچمه ای
  • با شفت فرکشن در صنعت چاپ بیشتر آشنا شوید:

این تیپ از شفت فرکشن در حالت کلی در قسمت جمع کن دستگاه های برش مورد استفاده قرار میگیرند. شفت های فرکشن بواسطه بوش های ساچمه ای یک طرف هرز گرد، قادر است کنترل دقیق تری بر روی بوبین های برش خورده از خود نشان دهد.

شافت اصطکاکی یا فرکشن شافت، راه حل ایده آل برای پیچیدن رول های متعدد و مستقل از هم در یک محور میباشد. زیرا هرکدام از رولها به کشش مناسب وب خود نیاز دارند. در طول فرآیند رول پیچی چند رول چاپی ، که پس از فرآیند برش یک فیلم یا کاغذ یا هر ماده دیگر به دست می آید. وجود اختلاف در ضخامت و در نتیجه ، تفاوت در کشش متریال امری اجتناب ناپذیر است.
برای حل این مسئله ، شافت های اصطکاکی یا فرکشن اطمینان از کنترل مجزای رولها را به شما خواهد داد. تا بتوانید یک رول پیچی دقیق و یک کشش وب یکسان از هر رول بدست آورید.

متریالی را در نظر داشته باشید که از ضخامت یکنواختی در عرض رول برخوردار نباشد. برش این گونه از متریال ها بوسیله شفت بادی، کاری بسیار دشوار و توام با ضایعات فراوان خواهد بود. طراحی و کنترل کشش در این شفت ها به گونه ای است. که دقت و کیفیت برش شما را بالا خواهد برد.

کاوان به عنوان نماینده رسمی شرکت استارماک اتوماسیون ترکیه انواع شفت های اصطکاکی و فرکشن های ساچمه ای را در تیپ ها و اندازه های مختلف ارائه میدهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *